Artur Góralczyk

prezes zarządu

Pan Artur Góralczyk od 1995 roku związany jest z rynkiem nieruchomości, uczestniczył w projektach inwestycyjnych polegających na rozwoju sieci handlowych FMCG – rozwoju placówek handlowych i baz logistycznych. Od 1995 do 2003 roku związany był z Plus Discount Sp. z o.o. (FMCG) należącej do międzynarodowej grupy kapitałowej Tengelmanna. Z kolei w latach 2005 – 2007 pracował w Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. (FMCG Biedronka) – Kierownik Regionu ds. Ekspansji. Posiada długoletnie doświadczenie zdobyte w Zarządzie kilku Spółek Inwestycyjnych, gdzie odpowiedzialny jest m.in. za proces inwestycyjny, zakup nieruchomość, finansowanie inwestycji i komercjalizację powierzchni handlowych. Ponadto Pan Artur Góralczyk posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania obszarem rozwoju i ekspansji podmiotów gospodarczych, a także zarządzeniem finansami tych podmiotów. Pan Artur Góralczyk sprawował także nadzór nad projektem uruchomienia centrum logistycznego Mila w 2015 roku.

Arkadiusz Kęsicki

członek zarządu

Pan Arkadiusz Kęsicki posiada wieloletnie doświadczenie, od ponad 11 lat działa w branży sieci handlowych, a od ponad 5 lat w branży budownictwa i nieruchomości. Od ponad 11 lat zajmuje stanowiska kierownicze w zespołach finansowych różnych spółek, w tym Polomarket. W tym czasie w zakres jego odpowiedzialności i kompetencji wchodziło w szczególności zarządzanie obszarem operacji (logistyka) i IT, a także zarządzanie finansami różnych podmiotów gospodarczych. Pan Arkadiusz Kęsicki w trakcie swojej kariery zdobył także szerokie doświadczenie w budowaniu strategii, struktur organizacyjnych i procesów funkcjonowania. Dodatkowo posiada on ponad 3 letnie doświadczenie w bankowości komercyjnej.

Pan Arkadiusz Kęsicki od września 2009 roku prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Arkadiusz Kęsicki Usługi Doradcze Arkadiusz Kęsicki.

Zbigniew Wysocki

wiceprezes zarządu

Pan Zbigniew Wysocki posiada ponad 21-letnie doświadczenie w branży FMCG. Swoje doświadczenie zawodowe związane z siecią sprzedaży detalicznej zdobywa od 1996 roku. Brał aktywny udział w budowaniu i rozwoju sieci handlu detalicznego Polomarket, obecnie MILA. Jest osobą odpowiedzialną zarówno za zakupy dla sieci jak i za sprzedaż w poszczególnych placówkach. W ramach jego kompetencji leży zarówno wspomniane zarządzanie sprzedażą jak również koordynacja działalności Spółki i zarządzanie zapasami, markami własnymi, kontrolą jakości, marketingiem, a także audytem wewnętrznym.

Marek Młotek-Kucharczyk

członek zarządu

Pan Marek Młotek-Kucharczyk posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu zarządzania i finansów uzyskane na różnych szczeblach organizacyjnych. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 roku w CDM Pekao S.A., jednym z czołowych polskich domów maklerskich, jako analityk finansowy, awansując do roli Kierownika Działu. W CDM Pekao S.A. odpowiadał za projekty publicznych ofert akcji, obligacji zamiennych i municypalnych, projekty wycen wartości przedsiębiorstw oraz analizy branżowe. W latach 2004-2008 pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Finansowego w Inter Cars S.A., czołowego dystrybutora części zamiennych w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie odpowiadał za całość procesów sprawozdawczości finansowej i menedżerskiej, w tym za przygotowanie, wprowadzenie i nadzór nad procesami raportowania giełdowego i konsolidacji sprawozdań finansowych. W latach 2008-2010 jako Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu MLP Group S.A. (deweloper powierzchni magazynowej) kierował całością procesów finansowych grupy kapitałowej. Od 2010 do 2014 sprawował funkcję Dyrektora Finansowego Inter-Team Sp. z o.o., podmiotu grupy kapitałowej Hella – niemieckiego producenta z branży motoryzacyjnej. W Inter-Team m.in. brał udział w stworzeniu nowej strategii rozwoju oraz był odpowiedzialny za zapewnienie jej finansowania. Przeprowadził dogłębną reorganizację funkcji finansowych z zadaniem wdrożenia praktyk partnerstwa biznesowego dla działów operacyjnych. W latach 2014-2015 pełnił funkcję Dyrektora Finansowego, Prokurenta Pekaes S.A., kierując całością procesów finansowych oraz procesów wsparcia sprzedaży i operacji, w zakresie IT, zakupów i zarządzania nieruchomościami.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej

W celu zapewnienia wygody i bezpieczeństwa podczas przeglądania strony MILA S.A. bez konieczności zmian ustawień przeglądarki, wyrażają Państwo zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookie. Pliki cookie to pliki tekstowe umieszczone w folderze Państwa przeglądarki. Podczas przeglądania witryny internetowej tego rodzaju plik umieszczony w urządzeniu wyśle pewne informacje do przeglądarki. Pliki cookie są bardzo rozpowszechnione i używane na wielu witrynach internetowych. Dzięki nim zarządca witryny internetowej może na przykład określić, czy dany już ją kiedyś odwiedził. Pliki cookie stosowane są w celu poprawy działania witryny internetowej oraz uczynienia jej bardziej atrakcyjną dla użytkownika, choć mogą być również używane w celach reklamowych. Pliki cookie nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu i oprogramowaniu zainstalowanym na urządzeniu. Użytkownik może zmieniać sposób korzystania z plików cookie przez przeglądarkę, w tym blokować lub usunąć. Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookie, akceptowania tylko niektórych rodzajów albo informowania użytkownika za każdym razem, gdy strona internetowa próbuje je zapisać.

Zamknij